Monday 6 February 2012

7 Febuari 2012

Assalamualaikum...ermm..agak lama aku tak post apa2 kat blog nie..bkn apa..malas tahap gaban mmg ah jd cmnie.huhu.btw,act aku nk post sesuatu yg istimewa..saat nie dh msuk 7 Febuari 2012.Tarikh yg istimewa buat dia..siapa dia?ermmm...tentulah org yg aku syg. aku nak ucapkan SELAMAT HARI LAHIR yg ke 19 buat Nurul Aisyiah Binti Baharudin.dah 19 tahun pn dia..kejap je masa berlalu.aku harap,bila dia dh 19 nie,life dia akan lbih btter dan sempurna..semoga dia bjaya capai apa yg dia inginkan..bila dia happy..aku lagi happy.untuk dia..aku sanggup buat apa saja.tp kalau dia suruh aku terjun Penang Bridge..opss! takmau la..haha..x sggup..huhu.juz kidding.ermm...aku cuma nak dia tahu,aku syg dia..sygg sgt! semoga di usia ini dia akan mnjadi org yg bahagia...walaupun bukan dgn aku..aku doakan :D

sekian.....







p/s: aku mencuba  jdi terbaik utk dia :)

No comments:

Post a Comment