Thursday 15 March 2012

Depan Lensa . . .

Assalamualaikum...Alhamdulillah.Segalanya berjalan dengan lancar.amin3!!! erm...pernah berangan-angan utk berada depan camera..bukan digital..tp DSLR..hehe...tp tak sangka secepat ini.Hari ini 15hb March 2012 jam 12tgh.aku tak menduga yg aku akan pergi ke sebuah studio utk sebuah photoshoot.alahai....mlm sblm photoshoot mcm2 ada dlm otak.takut jgn kata la...segan ?lagi la...aku nie tgok je mcm nie tp segan ttp ada beb.on stage je trpksa buang for awhile semua tu.aku pn tk sgka.photoshoot tu utk poster Teater aku yg coming soon on May 2012.erm..teater ap??haaa...tunggu dan lihat.aku dpt col dari pengarah ,Encik Azhar.suddenly tnpa aku kata ap2.dia tny ada dress x?ke costume mcm selebrity duk melaram utk anugerah ke..ishh! aku pn pelik dgn mamat nie.hahaha.next day,dia kata kat aku.ada dress x?esok kita ada photoshoot.aku pn jd blurr... hahaha.no wonder sruh sgt cari dress,,aku pn p la cari dgn my mum yg cantik itu.ngee...tetiba dia kata xpyah.alahai...aku pn pkai je dress yg aku ada.so,msa yg dnnti pn tiba.aku pn bsiap la apa yg ptut..thx sgt kpd my mummy yg byk tlg aku. from 0 until 10 .mum yg sdiakan make up..everything.thx mum! i love u mum! ermm...aku npk cara dia,dia support aku.thanx mum...then pkul 12p.m. aku pn smpai studio...seriously ,trun2 keta aku gelabah,,malu..takut...jumpa la mcm2 org..anddd smpai2 stdio tuan pengarah introduce aku dgn someone...her name is Andy..(dntknwthespelling)..hehe...n tuan pengarah haa...nie la budak tu..hahah (dalamhatiberkatakurangasambetul)hahaha...then Andy said 'hai' warda..haha...sejak bila nama aku btukar Warda pulok???haha...act tu nama aku for the next teater la.hehehehe.aku hnya snyum n trgamam tgok..wow...her dress was very nice n fantastic..n at that time,ada seseorang lelaki yg sedang mmperbetul rmbut si Andy..that guy pusing depan..aku pn try usha nk tgok spa..then that guy pusing..apa lagi?aku terkejut ! OMG !!! he's Arja Lee (Hero .....Dalam Botol)..aduhaiii..hensemnyerr,,,cair aku,.hahaha..then tuan pengarah pn suruh aku tukar baju.hanya Allah je tau apa aku rsa at that time ok! huh..dah la aku yg kena make over sndri..then hbis aku salin baju n make up smua,tuan pengarah pn kta haa.. 'ok'.hehe..huh..lega...satu bnda dh selesai.then smpai2. photographer pn tnggu.yg bst depa kta aku mcm student usm yg tgah amik degree...haha..Alhamdulillah...semoga doa itu trmkbul.aku pn suruh depa tka..haha.sapapn x kta aku 18 .bila aku bgi tahu mau depa trkejut mcm npk hntu.hahahah...yg bst gila ada yg kta aku mcm dh ad anak dua..depa kata aku matured..heheh...nie bila kakak(sis) aku baca mau dia gelak smpai guling2 nie.hehehe.then aku n disuruh berdiri depan lensa.ermm..malu gila woiii...siap kena posing mcm2.aku dh la x pnah.kena posing bab wanita muslimah pulak dh.lagi la ssh.aku pn jd CUAK ! then Arja Lee pn smpai..alahai..macho siot dia..dia pn trlibat for photoshoot nie.depa pn suruh dia tnjuk cntoh cara.dia pn tnjuk.huh..nseb dia ada..thx to him..ada la gak idea yg aku nk buat.then aku pn posing la.aduhai...penat kot..byk sgt.yg si mamat photographer duk kata next,next,next..aku pnat woiii...hahahah.hbis ja sesi photographer,aku pn dgn mamat photographer n Arja redah Subaidah..pelahap Roti Telur...perghhh...Arja belanja..ermmm...bgus gak Arja nie..haha..then kmi smbang2.aku bleh kata Arja nie kelakar...peramah...tgur org sna sni..ermm..terbaekkkkk bak kata Boboiboy.huhu.Alhamdulillah....selesai semua dengan baik...Terima Kasih Ya Allah :)






p/s: best moments :D

No comments:

Post a Comment